Kağıttan Süs Yap

Aralık 19, 2008

Kağıttan süs yapmak isterseniz linkte yer alan fotoğraflarda güzel bir süs yapabilirsiniz. Sınıfınız, doğum günü vb. günler için çok güzel bir çalışma…TIKLA

2 Yanıt to “Kağıttan Süs Yap”

  1. sevda Says:

    bişey diyecem hiç şekil yok ya da var ama ben görmüyorum neyse ben görmüyorum bunun için iğrenç…

  2. meryem Says:

    seniii çok seviyorum şarkılarına hay ranım sen birtanesin aşkımmmmmmmmmmmmm lütfen bana msn ver


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

